סה"כ 5 תוצאות נמצאו

מדוע קוראים לסביון כך?

השם סביון מרמז על הציציות של הזרעים, שצבען כסוף כשערותיו של סבא.
צמחי בר
הוסף לאוספים שלי

סדר פריחת כלנית נורית ופרג

בטבע, הכלנית המצויה היא הראשונה לפרוח (מתחילה בסוף דצמבר או תחילת ינואר), אחריה מבחינת סדר הפריחה באה הנורית, אחרון לפרוח הוא הפרג שיוצר גם הוא מרבדים אדומים באביב. בפעילויות טבע לילדים נהוג להסביר הבדלים אלה באמצעות אגדה על שלוש נסיכות יפות שמגיעות לנשף וכולן לובשות שמלה אדומה. כל נסיכה נוקטת בטקטיקה שונה (צעיף לבן, נצנצים או עגילים שחורים) כדי להיבדל מחברתה.
זרעים מציון צמחי בר
הוסף לאוספים שלי

ילדים אוספים זרעים לשנה הבאה

עוד כשבועיים מסתיימת שנת הלימודים במערכת החינוך העל יסודית. כחלק מתהליך הפרידה אני מקדישה את אחת מפעילויות הסיום לאיסוף זרעים, עבודה אותה אנו עושים יחד. התלמידים מרגישים את הסוף שקרב המלווה לעיתים רבות בחרדה, אי הגעה או אי רצון לעבוד בתחזוקת הערוגה ( קל יותר לעזוב מקום לא מטופל/ "מוזנח") לכן פעילות זו של איסוף ושמירת הזרעים לשנה הבאה מספקים לתלמידים תוך עשייה קבוצתית, ראייה אופטימית של המשכיות וערך מוסף שהם מקבלים מהגינה. מי שרוצה יכול לקחת הביתה ולחלק לקרובים וחברים. לאלה שלא רוצים אני מבטיחה כי אציין אותם ואת פועלם בשנה הבאה כשייזרעו הזרעים בדיוק כמו שהיה כשהם קיבלו את הזרעים. פעילות עם הרבה תקווה, המשכיות ופוטנציאל צימוח.
הוסף לאוספים שלי

גינון קבוצתי = שעת פסיכולוג, הקשבה ופתיחות.

בזמן עבודה בגינה, כשאנו בקבוצה או בזוגות, ניתן להגיע לשיחות עמוקות ומרתקות עם התלמידים. הסביבה מעניקה רוגע ומאפשרת פתיחות יוצאת דופן.  המטופלים נפתחים ומדברים על הדברים שבאמת הכי חשובים להם בחיים...דפנה עשת אומרת: ״ תלמידים אמרו לי, שמה שלומדים בשיעור תקשורת ובשיעור כישורי חיים מתקיים בגינה״
הוסף לאוספים שלי

אמר התלמיד : ״המורה דווקא כייף לשוחח איתך״

משפט אחד שאמר לי אחד הנערים היום בזמן העבודה (בחממה)... ״המורה דווקא כייף לשוחח איתך, חבל שאין לנו שעת שיחוח במערכת״... המשפט הזה לא יוצא לי מהראש... זה מהדברים הקטנים האלה, שעושים את ההבדל ומאירים לנו את הדרך! 
הוסף לאוספים שלי
?לדפי הסברים באתר

הקימו ׳אוסף חדש׳

רשימת האוספים שלי

סמנו לאיזה אוספים להוסיף את הפריט. ("שמור והוסף" בגמר התהליך)

שמור והוסף
סגור שמור והוסף
scroll back to top

bird banner

סגור ואל תציג יותר
? X לחץ כדי לצפות באוסף המהיר הכינו במהירות רשימת צמחים ! חדש! ניתן ליצור הצעת מחיר בקלות ובמהירות...

יש לסמן ב-V את הצמחים אותם הנך מעוניין להוסיף להזמנה

הוסף הכל לאוספים נקה הכל

לא ניתן לשמור צמחים נוספים!

ניתן להוסיף את הצמחים ברשימה המהירה לאחד האוספים, ואח"כ להמשיך את האוסף המהיר.

בחר אוסף אחד לשליחה במייל

שלח את האוסף שלי

סגור שלח